Thursday, April 28, 2005

Tembelim, var mı?

2 sene önceki halime dönmüş durumdayım. Derslere olan alerjim yine azdı bu aralar. Tek kelime çalışamıyorum!!! Halbuki daha geçen dönem ne kadar azimliydim. "Bu tempoyla gidersem 2006 Ocak'ında mezun olurum" diye seviniyordum. Sonra noldu? Hedeflediğim tarihte mezun olabilmem için katiyen bu dönem vermem gereken dersin sınavına devamsızlığım yüzünden alınmadım! "Neyse" dedik, "o dersten kurtulduk en azından diğer derslere daha fazla vakit ayırırım"...tabi ki her zamanki gibi evdeki hesap çarşıya uymadı. Sözde bu 1 haftalık tatilde ders çalışacaktım ki tatil dönüşü sınavlarda rahat olayım. Ama tatil başladığından beri bugüne kadar ne yaptım? KOCA BİR HİÇÇÇÇÇ!!!!! Ne yapıp edip tatil sonrası tekrar inek moduna girebilmem lazım. Offff çok sıkıcı.

5 Comments:

Blogger nocturnal said...

Bu iğrenç duyguyu paylaşmamız güzel elbet ama en kısa sürede birbirimizi gaza getirip çalışmaya başlamalıyız. Yoksa vay halimize.

Ayrıca Lays rulesss!!!

29 April, 2005 18:58  
Blogger fatima said...

yavrukusum,
aslen 29 nisan tarihli "sevgili gunnuk" yazimi buraya cevaben yazacaktim. gaz mi istiyorsun? vereyim.
ruffles, lays felan yapmayin böyle kapital kapital gencler... krispi vardi krispi, hatirlar misiniz?

30 April, 2005 00:08  
Blogger nocturnal said...

Kid birsey yazayım mı sana?
Sizin programın haddinden 4792 kat daha yoğun olduğu su götürmez bir gerçek. Ama benim gibi "tembel" adamların birşeyler başarabilmesi için ancak öyle yoğun bir program içine girmeleri gerekiyor.

Mesela geçen sene özel der verdiğim 3 öğrencim vardı, haftada 4 günümü onlara ayırıyordum. Cuma hariç hafta içi her gün de okula gidiyordum. Hem de düzenli olarak, kaytarmadan. Pazar hariç kendime ayırabildiğim tek bir günüm bile olmuyordu genelde. Akşamları eve yorgun argın dönüyordum.

Ama ben geçen sene aldığım 10 dersin 8'ini verdim (Bununla övünmem bazılarına komik gelebilir ama benim için çok önemlidir). Üstelik aralarında çok kritik ve zor dersler de vardı. Ve üstelik geçen sene arada bir yerlerde hayatımın en büyük kazığını da yedim, günlerce, haftalarca üstümden atamadım biliyorsun. Tam da ilk vizelerimin ortasında oldu o olay.

Peki ya bu sene...daha doğrusu bu dönem? Özel ders vermiyorum(sayılır...sadece haftada 1 gün gittiğim arkadaşımın kapıcısının oğlu var), çarşamba hariç okulda programım en geç 2'de bitiyor, yani günün büyük kısmı bana kalıyor. Ama ben bütün bu rahatlık içinde okula maksimum 3 gün ugruyorum, sadece 1 matematik dersini düzenli takip ediyorum, haftada 4 günüm kafadan BOMBOŞ...ama elde var sıfır.

Diyeceğim o ki benim gibi hırssız, tembel adamların potansiyellerini yansıtabilmeleri için yoğun tempodan hiç çıkmamaları gerekiyor. Aksi takdirde, bir kere tembelliğe alışınca toparlamaları çok güç oluyor.

Post kadar uzun comment oldu bu da yav:)

30 April, 2005 00:56  
Anonymous Anonymous said...

benimde bgn sınavım var, kalktım bunları okuyorum, dün çalıştım mı? hayır; peki umrumda mı? hayır; bu dönem sadece 2 günüm dolu, yapmam gerekenleri yapıyor muyum? hayır
insanın içine işledi mi kurtulması zor oluyor galiba gerçekten...

30 April, 2005 10:26  
Anonymous Anonymous said...

Aaaa olmuyor ama...arkadaşlar tamam bu site çok güzel, yazılar çok keyifli, sitenin sahibi de süper bir insan, o yüzden bir girdiniz mi çıkamıyorsunuz, günün 24 saatini bu sitede geçirmek istiyorsunuz ama yapmayın lütfen, dışarıda da bir hayatınız var, boşlamayın o hayatı...bu site kaçmıyor ya, ne zaman isterseniz okursunuz:))))

01 May, 2005 23:17  

Post a Comment

<< Home