Tuesday, April 26, 2005

Yeni Site

Evet yeni bir sitem daha var. http://derinleak.blogspot.com

Aslında oraya farklı, buraya farklı şeyler yazmayı planlamıştım başta ama sizin gözlerinizi şaşı etmeye hakkım olmadığını düşündüm. Burada biraz daha günlük tadında, hafif şeyler yazıyorum. Oraya ise sadece benim için daha özel anlam taşıyan, daha derin yazılarımı koyacağım. Ama merak etmeyin, oraya koyduğum her yazıyı burada da bulabileceksiniz. O yüzden iki site arasında mekik dokumak zahmetinde kalmayacaksınız. Sadece özel yazılarımın bir arada bütün halinde bulunduğu bir yer olsun istedim.

Sitenin ismine gelince de, aslında http://derin.blogspot.com adresini almak istiyordum fakat o adresin çoktan alındığını görünce (her ne kadar sahibi 3 yıldır tek kelime yazmamış olsa da) yeni bir isim bulmam gerekti. İyi ki de öyle oldu çünkü derinleak ismi çok hoşuma gitti.

Bu satırları okuduğunuza göre derin kelimesinin benim için neden bu kadar önemli olduğunu çok iyi biliyor olmanız lazım. Leak'e gelince de, hem anlamı uygun, hem derin'le iyi bir ikili oluşturuyor (derin sızıntı...kulağa çok hoş geliyor), hem de yanyana okununca derinlik oluyor (bkz: mukemmale...ehhehe).

Kelime oyunlarını seviyorum galiba.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

hhahaha

cok "tezek cure" ederim...

27 April, 2005 13:36  

Post a Comment

<< Home